Snyggt till sommaren

Hey sexy mamas,
Every blog I have read is about fashion, fashion and fashion. Why? You never get tired? it's only clothes . You takes fabric and sew it up to a garment. Wake up people! sash you, life is not just about fashion ..
Man kan inte gå ut utan att se bra ut idag(för dom flesta).. men who cares?.. Jag kan gå med en potastissäck på mig på stan. Det är inte hela världen. Du ska inte skämmas för att vara dig själv.. Ha självförtroende och var självsäker. . Våga vara dig själv! Det är mitt bästa tips! IT DOSE'NT MATTER PEOPLE SAY ABOUT YOU. JUST REMEMBER YOU ARE BEAUTIFUL! :)

  

Kommentarer
Postat av: Beth

Hej! Tack för er kommentar! (: Jag är rädd att jag tyvärr inte kan hjälpa er med er design :/ jag suger nämligen själv på det. När jag gör mina egna, då går jag in för de hur mycket som helst, stänger av allt i flera dagar och försöker under tiden att lära mig kodmallar och stilmallarna. Jag testar mig fram. Två tips dock: skapa en testblogg där ni testar designen innan, och mer hjälp kan ni hitta hos www.designadinblogg.se



lycka till!



/beth

2009-01-17 @ 23:47:27
URL: http://bethsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0